Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення або обміну.
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Повернення та обмін товарів належної якості (товар вам не підійшов, замовлений випадково, товар не такий як очікували, або просто хочете повернути) можливе якщо:
- товар не був у вжитку.
- товар зберіг товарний вигляд.
- і немає слідів використання, немає подряпин, ушкоджень.
- не минуло понад 14 днів.
Повернення та обмін товарів неналежної якості (у разі якщо було виявлено заводський брак, товар не відповідає опису) можливий якщо:
– Товар не втратив товарний вигляд.
- не минуло понад 14 днів.
Як повернути чи обміняти товар:
необхідно зв'язатися з менеджером нашого магазину за номером телефону - (093) 432-54-80, або ж за допомогою наших сторінок у Instagram (https://instagram.com/newfood.com.ua?igshid =YmMyMTA2M2Y=), у месенджері телеграм (https://t.me/newfoodcomua). Зазначте коротку інформацію: номер замовлення, телефон та причину повернення або обміну. Ми опрацюємо та сформуємо заявку на повернення товару.
Відправка товару:
Товар надсилається транспортною поштовою кампанією "Нова пошта".
за адресою: м. Дніпро, вул. Новочеркаська 116. На Антонова Сергія +38 095 566 12 52. Після надсилання прохання повідомити номер посилки через соц. мережі або телефон вище.
Оплата доставки:
Якщо повернення або обмін товару належної якості - доставку оплачує Покупець (за тарифами транспортної кампанії)
Якщо повернення або обмін товару неналежної якості - доставку оплачує Продавець.
Термін повернення грошей:
Якщо ви здійснювали повернення товару, після отримання, ми перевіримо товар і протягом 3х днів переведемо вам кошти на вашу картку, з якої здійснювався платіж.
У разі обміну товару, після отримання, ми перевіримо товар, і протягом 3х днів відправимо новий товар.